BETALEN

Hoe kan ik betalen in de e-shop?

Je kan je bestelling in de e-shop op verschillende manieren betalen

De betaling mislukt. Wat kan ik doen?

Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er een éénmalige storing.

Waar geef ik mijn PointCarré Giftcard of een andere waardebon in?

Cadeaubonnen, verjaardagskaarten en andere waardebonnen geef je in bij de stap met betaalopties.

Kan ik mijn bestelling plaatsten en deze achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen en de betaling achteraf te volbrengen. Alle bestellingen dienen steeds vooraf verrekend te worden via de beschikbare betaalmethoden. Een overzicht daarvan vind je hier.

Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?

Ben je ondernemer en ontvang je graag een factuur met je bedrijfsgegevens? Dat brengen wij graag voor jou in orde. Hiervoor stuur je het best een mail naar onze Klantenservice. Vergeet zeker niet het BTW-nummer, de adresgegevens en bedrijfsnaam door te geven.

Kan ik mijn geplaatste en betaalde orders digitaal bekijken?

Via jouw online PointCarré account kun je al jouw orders gemakkelijk digitaal bekijken. Dat doe je door via ‘Mijn account’ naar ‘Overzicht orders’ te navigeren. Je hoeft jouw papieren orderoverzicht dus niet te bewaren om ze achteraf te bekijken!