Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?

In onze winkels

Je kan jouw online bestellingen in al onze PointCarré winkels retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.

Heb je jouw winkelaankoop deels met een Giftcard, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.

Via onze bezorgpartner Bpost

Stuur je jouw bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug via dezelfde weg als je originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na het terugzenden van je pakje.

Heb je jouw winkelaankoop deels met een Giftcard, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.

Kreeg je na 14 dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld jouw ordernummer en hou de bevestiging van de terugzending bij de hand zodat we je snel kunnen verder helpen.