KLANTENSERVICE

Is een artikel op voorraad en kan ik het reserveren?

Heb je een artikel op de webshop gezien dat je graag in de winkel wil reserveren? Dat kan! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag meteen verder via de Customer Service chat.

Hoe lang is de PointCarré Giftcard geldig en waar kan ik deze besteden?

Een cadeaubon van PointCarré is 1 jaar geldig en besteedbaar in al onze winkels en op PointCarré .be. Via de webshop geef je de barcode in bij de stap met betaalopties

Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is verkeerd. Kan ik alsnog korting krijgen?

Jazeker, als je jouw artikel ongedragen en ongeschonden retourneert binnen de vastgelegde termijn van 30 dagen, kan je het artikel ruilen voor een andere maat tegen de kortingsprijs waarvoor je het artikel oorspronkelijk kocht.

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?

Je kunt jouw online bestellingen in al onze PointCarré winkels of een Bpost afhaalpunt retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na het terugzenden van je pakje.

Mijn bestelde artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?

Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht.

Mijn bestelling was onvolledig. Wat nu?

Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht. Neem contact op met onze klantenservice voor een oplossing. We kijken na wat er fout gelopen is en zorgen ervoor dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk naar je toe komt.

Ik heb andere producten ontvangen dan ik besteld heb. Wat nu?

Een verkeerd artikel ontvangen? Dat lossen we graag meteen voor je op! Neem aub even contact met ons op zodat we het in orde kunnen brengen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Als je voor 19u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.

Mijn pakket is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Waar is mijn pakket bezorgd?

Heb je per e-mail al Track&Trace-gegevens van ons ontvangen (via onze bezorgpartner Bpost)? Gebruik deze gegevens om te achterhalen waar jouw pakket zich bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij een postpunt is geleverd.