VEELGESTELDE VRAGEN

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

We doen er bij PointCarré alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar onze klantenservice (+32 2 568 11 82).

Is bestellen op PointCarre.be veilig?

Ja. Shoppen op PointCarre.be is 100% veilig!

Kan ik mijn pakje afhalen in een PointCarré store?

Dat kan zeker! Alle PointCarré stores doen ook dienst als afhaalpunt.

Hoe lang duurt het alvorens ik mijn bestelling geleverd krijg?

Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd.* De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.

Hoe krijg ik mijn retour terugbetaald?

Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.

Wat zijn de retourvoorwaarden voor artikelen die ik terugzend?

Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via Bpost of in een PointCarré winkel. Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon. Retourartikelen hebben steeds hun originele labels. Stop retourartikelen altijd in de originele verpakking.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Als je voor 19u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.