Waar vind ik een Bpost parcel shop in mijn buurt?
Wanneer je een artikel wil retouren kan dit via Bpost enkel in een Bpost parcel shop. Deze vind je verspreid over het hele land.
Zoek & vind de dichtstbijzijnde parcel shop makkelijk via de online zoekmodule.
Wat zijn de leveringsmogelijkheden?
We leveren jouw pakje altijd gratis in België, Nederland*, Frankrijk* en Luxemburg*.
Aan jou de keuze:
Jouw pakje wordt geleverd in... |
EEN PointCarre STORE |
VIA Bpost IN BELGIË |
VIA Bpost IN NEDERLAND* |
VIA Bpost IN FRANKRIJK* |
VIA Bpost IN LUXEMBURG* |
Leveringskosten |
GRATIS |
GRATIS |
GRATIS |
GRATIS |
GRATIS |
* Retourzendingen vanuit het buitenland zijn betalend.
Kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?
Ja. We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.
Kan ik mijn pakje afhalen in een PointCarre store?
Dat kan zeker!
Alle PointCarre stores doen ook dienst als afhaalpunt. Dat zijn tientallen afhaalpunten over heel België waar je ook meteen kan passen! Ook voor retour en omruilen kan je in de PointCarre stores terecht.
Handig, niet?
Wanneer kan ik mijn pakje afhalen in de winkel?
Ga je jouw pakje afhalen in een PointCarre store? Slim, want dat is helemaal gratis!
We geven je per e-mail een seintje als je bestelling is aangekomen in de PointCarre store van jouw keuze.
Klik hier voor de adressen en openingsuren van alle PointCarre stores. Zoek via je postcode de dichtsbijzijnde winkel en plan je route online.
Wordt mijn bestelling altijd gratis verzonden naar een postadres in België?
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja. We leveren je bestelling gratis op elk postadres in Nederland, Luxemburg en Frankrijk.
Retour vanuit het buitenland is echter niet kosteloos.
Let op: PointCarre is niet verantwoordelijk voor elke vorm van douanekosten en eventuele bijkomende taksen.
Ik heb andere producten ontvangen dan ik besteld heb. Wat nu?
Een verkeerd artikel ontvangen? Dat lossen we meteen voor je op!
Neem aub even contact met ons op. Je kan ons bereiken op +32 61 32 52 30, via het online contactformulier, via [email protected] of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.
De producten van mijn bestelling zijn beschadigd. Wat nu?
We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid. Alle artikelen worden voor verzending ook zorgvuldig gecontroleerd op eventuele fabricagefouten.
Is een artikel toch beschadigd? Neem dan gerust even contact met ons op. Je kan ons bereiken op +32 61 32 52 30, via het online contactformulier, via [email protected]of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.
We zoeken samen een gepaste oplossing!
Mijn bestelling was onvolledig. Wat nu?
Zijn er artikelen uit je pakje ontsnapt? Wij sporen ze onmiddellijk op!
Neem dan gerust even contact met ons op. Je kan ons bereiken op +32 61 32 52 30 , via het online contactformulier, via [email protected] of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.
We zorgen voor een gepaste oplossing!
Wat als er niemand thuis is om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
Dankzij onze leveringen via Bpost kan je zelf beslissen op welke datum en uur je jouw pakje thuis wil laten toekomen. Dit kan je ingeven in de bevestigingsmails die je van Bpost krijgt na het plaatsen van jouw bestelling.
Ideaal gezien neem je jouw pakket dus persoonlijk in ontvangst. Uiteraard kan ook een ander lid van je gezin het pakket in jouw naam in ontvangst nemen.
Toch niet thuis op het moment van levering? Geen probleem!
Bpost vraagt aan een buur of hij/zij je pakketje voor jou in ontvangst kan nemen. Indien het pakket niet kan worden geleverd - geen buurman die het in ontvangst kan nemen - neemt Bpost het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum) en bieden ze jouw pakje de volgende dag opnieuw aan.
TIP: je kan je bestelling ook op je werk of op om het even welk ander postadres laten afleveren.
Ik ben mijn bestelling vergeten af te halen in de winkel. Wat nu?
Oeps, rats vergeten! Geen nood, dat kan gebeuren.
Onze PointCarre stores bewaren een order van de e-shop minstens 14 dagen. We sturen je regelmatig een reminder.
Ben je na 14 dagen je pakje nog steeds niet komen afhalen, neem dan even contact met ons op. Je kan ons bereiken op +32 61 32 52 30, via het online contactformulier, via [email protected] of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.
Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Is er iets fout gegaan?
Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak de volgende werkdag al geleverd.
Heb je na 5 werkdagen nog steeds je bestelling niet ontvangen? Neem dan gerust even contact met ons op. Je kan ons bereiken op +32 61 32 52 30, via het online contactformulier, via [email protected] of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.