15€ korting met de code: ACTIONJEANS15

15€ korting met de code: ACTIONJEANS15

Wat is het onderwerp?
van uw vraag?

Wat is het onderwerp?
van uw vraag?

Verwen uw dierbaren en geef ze een digitale cadeaubon ter waarde van uw keuze! U kunt het direct in uw mailbox ontvangen en afdrukken om het persoonlijk te geven, of u kunt het rechtstreeks per e-mail sturen naar de persoon aan wie u het geeft. Maak een keuze uit ons ruime assortiment cadeaubonnen.

Verwen uw dierbaren en geef ze een digitale cadeaubon ter waarde van uw keuze! U kunt het direct in uw mailbox ontvangen en afdrukken om het persoonlijk te geven, of u kunt het rechtstreeks per e-mail sturen naar de persoon aan wie u het geeft. Maak een keuze uit ons ruime assortiment cadeaubonnen.

Vraag niet gevonden?

Contacteer ons
Terug naar FAQ

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Die e-mail bevat o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz.

Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map Ongewenste E-mail. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd. Je kan de status van jouw bestelling ook terugvinden in jouw online PointCarré account bij ‘Overzicht orders’.

Heb je na het checken van bovenstaande tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken, je kan ons via chat, telefoon, sociale media of mail bereiken.

Vraag niet gevonden?

Prendre contact avec nous
Back to top