15€ korting met de code: ACTIONJEANS15

15€ korting met de code: ACTIONJEANS15

Wat is het onderwerp?
van uw vraag?

Wat is het onderwerp?
van uw vraag?

Verwen uw dierbaren en geef ze een digitale cadeaubon ter waarde van uw keuze! U kunt het direct in uw mailbox ontvangen en afdrukken om het persoonlijk te geven, of u kunt het rechtstreeks per e-mail sturen naar de persoon aan wie u het geeft. Maak een keuze uit ons ruime assortiment cadeaubonnen.

Verwen uw dierbaren en geef ze een digitale cadeaubon ter waarde van uw keuze! U kunt het direct in uw mailbox ontvangen en afdrukken om het persoonlijk te geven, of u kunt het rechtstreeks per e-mail sturen naar de persoon aan wie u het geeft. Maak een keuze uit ons ruime assortiment cadeaubonnen.

Vraag niet gevonden?

Contacteer ons
Terug naar FAQ

Mijn pakket is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Waar is mijn pakket bezorgd?

Heb je per e-mail al Track&Trace-gegevens van ons ontvangen (via onze bezorgpartner Bpost)? Gebruik deze gegevens om te achterhalen waar jouw pakket zich bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij een postpunt is geleverd.

Mogelijk heb je bij Bpost jouw voorkeuren voor alle leveringen aangepast bij een vorige bestelling die via hen geleverd werd. In dat geval is het pakje waarschijnlijk op de plaats geleverd die je voorheen als jouw voorkeur hebt ingesteld, omdat je niet thuis was op het moment dat de postbode langs kwam.

Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij jou meteen verder.

Vraag niet gevonden?

Prendre contact avec nous
Back to top