Mail ons

Wil je snel antwoord op jouw vraag? Veel antwoorden vind je in onze FAQ.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
We doen er bij PointCarré alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar onze klantenservice (+32 2 568 11 82).
Waarom een minimale bestelwaarde in de e-shop?
Omwille van ecologische redenen versturen we geen pakketten van minder dan 19,95 euro. Meer uitleg in ons persbericht
Zijn er bijkomende kosten als ik een bestelling plaats?
Nee, er zijn geen bijkomende kosten. Alle leveringen in België, Nederland, Frankrijk én Luxemburg zijn gratis, zowel via Bpost als bij levering in een PointCarré winkel naar keuze.
Is bestellen op PointCarre.be veilig?
Ja. Shoppen op PointCarre.be is 100% veilig!
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
We doen er bij PointCarré alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar onze klantenservice (+32 2 568 11 82).
Is bestellen op PointCarre.be veilig?
Ja. Shoppen op PointCarre.be is 100% veilig!

Niet gevonden wat je zocht?

Heb je een andere vraag of wil je iets kwijt? WE LOVE TO HEAR FROM YOU. We zijn er live voor jou van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 19.00 uur en op zaterdag tussen 10.30 en 18.30 (behalve op feestdagen).

Stuur ons een bericht

Voor vragen omtrent vacatures, stages of vakantiejobs verwijzen we je graag door naar https://www.travaillerchezpointcarre.be/.

Zeer vriendelijk , snelle reactie, Top service
Heel klantvriendelijk en oplossings-minded, waarvoor dank”
Een klantdienst, zoals de uwe, zal men niet snel vinden!! :) Groeten en bedankt.