Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Een artikel retourneren is heel eenvoudig: in je pakket zit een retourlabel inbegrepen.
Dankzij dit label is geen verdere actie nodig – je hoeft niemand te verwittigen of iets online aan te geven. De opvolging gebeurt automatisch via het retourlabel.
Je hebt twee mogelijkheden:
1. In de winkel
Breng het artikel samen met je bestelnummer naar een winkel naar keuze.
2. Via de post
Verpak de artikelen die je wilt retourneren opnieuw.
Kleef het retourlabel dat in je pakket zit op de doos.
Breng het pakket naar een postpunt.
👉 Of je nu de volledige bestelling of slechts een deel retourneert, de procedure blijft dezelfde.
Zodra we het pakket ontvangen, worden de artikelen gescand en de terugbetaling wordt automatisch verwerkt.
Je ontvangt het bedrag binnen 1 tot 3 werkdagen op je rekening.
Ons systeem kan momenteel nog geen retourlabels genereren voor Frankrijk.
Volg deze stappen om je bestelling gratis terug te sturen:
Stuur je pakket via La Poste naar het volgende adres:
PointCarré.be retour
Korte Mate 9
BE-9042 DESTELDONK
Betaal de verzendkosten bij afgifte van het pakket.
Stuur ons vervolgens:
Het betaalbewijs van La Poste
Je bankgegevens
Wij storten de verzendkosten rechtstreeks terug op je bankrekening
Hartelijk dank voor jouw donatie aan Think Pink, een organisatie die ons nauw aan het hart ligt! Jouw bijdrage gaat integraal naar Think Pink. Dankzij jouw donatie steun je de acties van Think Pink in strijd tegen borstkanker. Helaas kunnen wij geen donaties terugbetalen.
Heb je deze donatie aan jouw winkelwagentje toegevoegd om van een korting te profiteren, maar heb je het artikel nadien teruggestuurd? Wij betalen uiteraard het geretourneerde artikel terug, maar het is niet mogelijk om jouw schenking terug te betalen.
Een artikel terugzenden vanuit België en Frankrijk kan bij PointCarré 100% gratis.
Een retour gaat als volgt:
Jouw pakje werd geleverd... |
IN EEN POINTCARRE WINKEL |
VIA Bpost |
|
Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van onze PointCarré winkels. |
- Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van onze PointCarré winkels. - Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België en via La Poste vanuit Frankrijk. - Je kan betalend terugsturen via Bpost vanuit het buitenland*. |
*Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "PointCarre.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".
Gelieve wel altijd de retourvoorwaarden te respecteren. Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.
Ja. Ook artikelen die je gekocht hebt met een cadeaubon kan je zonder problemen retourneren. Dat kan volgens identiek dezelfde procedure als elke andere aankoop. Je ontvangt een terugbetaling in de vorm van een nieuwe cadeaubon.
Was het wel liefde op het eerste gezicht, maar helaas niet jouw maatje? Geen probleem. Stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug. Plaats zelf een nieuwe bestelling met de juiste maat of kleur.
Een retour gaat als volgt:
Jouw pakje werd geleverd... |
IN EEN POINTCARRE WINKEL |
VIA Bpost |
Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van onze PointCarré winkels. |
- Je kan gratis omruilen in een PointCarré winkel of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling. - Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België. - Je kan betalend terugsturen via Bpost vanuit het buitenland*. |
*Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "PointCarre.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".µ
Let op: geen retour mogelijk voor mondmaskers, ondergoed, cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...) en Panini-artikelen.
Je krijgt het aankoopbedrag van jouw online bestelling terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.
In onze winkels
Je kunt jouw online bestellingen in al onze PointCarré winkels retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.
Heb je jouw online aankoop deels met een Giftcard, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.
Via onze bezorgpartner Bpost
Stuur je jouw online bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug via dezelfde weg als je originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na het terugzenden van je pakje.
Heb je jouw online aankoop deels met een Giftcard, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kan je verzilveren bij een volgende aankoop.
Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "PointCarre.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".
Stuur je een pakje retour vanuit België? Gebruik dan het retourlabel uit je pakje voor een gratis terugzending.
Gelieve steeds de volgende retourvoorwaarden te respecteren:
Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.
Ja hoor, ook soldenartikelen mag je bij PointCarré probleemloos retourneren. Zolang je de retourvoorwaarden respecteert, zorgen we er voor!
Zodra we jouw teruggezonden artikelen ontvangen hebben, brengen we je daarvan per e-mail op de hoogte.
Heb je twee weken na de verzending nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja hoor, uiteraard.
In onze PointCarré winkels doen we dit standaard niet om het milieu te ontzien. Op eenvoudig verzoek aan de kassa geven we je met plezier een ondertekend bewijsje mee dat we jouw artikelen retour hebben ontvangen in de winkel.
Bij retour via Bpost geef je het pakje af in een postpunt, een contactpunt waar Bpost pakjes levert en ophaalt. Je ontvangt er steeds een retourbewijs. Dit is het enige geldige bewijsje van afgifte van retour, bewaar dit dus goed!