POINTCARRÉ VIERT ZIJN 30-JARIG JUBILEUM! ONTDEK ONZE NIEUWE WEBSHOP.

POINTCARRÉ VIERT ZIJN 30-JARIG JUBILEUM! ONTDEK ONZE NIEUWE SITE


Waarover
heeft u een vraag?


Waarover
heeft u een vraag?

Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!

Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!

Vraag niet gevonden?

Contacteer ons

Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van je bestelling bestaande reglementering. 

Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.

Voor zover dit mogelijk en redelijk is, heb je de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heb je het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen.

Wij vragen je om ons eventuele gebreken of defecten te melden binnen de 2 maanden van de vaststelling ervan. Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal je zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.

Need somebody? Not just anybody?
Ons e-shop team staat voor je klaar!

Je kan ons bereiken ...
- 24/7 via het contactformulier;
- 24/7 op het nummer +32 2 568 11 82;
- 24/7 per e-mail via customerservice@pointcarre.be
- via de Customer Service Chat op pointcarre.be van maandag tot vrijdag 9u tot 17u en op zaterdag van 10.30u tot 18.30u.

Een idee? Een suggestie? Een klacht? Alle feedback is welkom!

Je kan ons bereiken via +32 61 32 52 30, via de Customer Service Chat, per e-mail via info@pointcarre.eu of via het online contactformulier. Klik hier voor meer info.

We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk. We zoeken samen naar een gepaste oplossing en brengen je zo nodig rechtstreeks in contact met de juiste contactpersoon.

Samen maken we van PointCarre.be de beste e-shop ooit!

Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument.

Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.

Meer info op https://www.consumentenombudsdienst.be/nl.

PointCarré onderschrijft de regels van Becom, hét Belgische keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet. Daardoor bent u als consument zeker dat u op PointCarré.be veilig online kan bestellen, met duidelijke garanties, heldere voorwaarden en transparante communicatie.

Bedrijven die het Becom kwaliteitslabel dragen, voldoen aan alle regels van de Belgische wetgeving én hanteren daarnaast ook de nog strengere gedragscode van Becom. Kortom, je hebt als consument geen enkele reden meer om te twijfelen aan online aankopen op PointCarré.be.

Vraag niet gevonden?

Prendre contact avec nous
Back to top