Mijn winkelwagen
ALGEMEEN
PointCarré onderschrijft de regels van BeCommerce, hét Belgische keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet. Daardoor bent u als consument zeker dat u op PointCarré.be veilig online kan bestellen, met duidelijke garanties, heldere voorwaarden en transparante communicatie.
Bedrijven die het BeCommerce kwaliteitslabel dragen, voldoen aan alle regels van de Belgische wetgeving én hanteren daarnaast ook de nog strengere gedragscode van BeCommerce. Kortom, u heeft als consument geen enkele reden meer om te twijfelen aan online aankopen op PointCarré.be.
Een idee? Een suggestie? Een klacht? Alle feedback is welkom!
Je kan ons bereiken via +32 2 568 11 82, via de Customer Service Chat, per e-mail via [email protected] of via het online contactformulier.
We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk. We zoeken samen naar een gepaste oplossing en brengen je zo nodig rechtstreeks in contact met de juiste contactpersoon.
Samen maken we van PointCarré.be de beste e-shop ooit!
Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument.
Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.
Meer info op https://www.consumentenombudsdienst.be/nl.
Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan uw bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die u ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen u natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van uw bestelling bestaande wetten. Uitzondering: cosmetica (parfum, nagellak, lippenstift ...) en Panini-artikelen komen niet in aanmerking voor retour of omruiling.
Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.
Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen.
Wij vragen u om ons eventuele gebreken of defecten te melden binnen de 2 maanden van de vaststelling ervan. Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.
Jouw gegevens helpen ons om jou zo goed mogelijk te kunnen verder helpen, online en instore. Wij vinden het dan ook enorm belangrijk om jouw gegevens met de grootste zorg te beschermen.
In onze Privacy policy vind je een uitgebreid overzicht van welke gegevens we bijhouden, en wat we er juist mee doen.
Heb je toch vragen of opmerkingen, neem dan contact op met onze customer service. Zij helpen je heel graag verder. Je kan hen bereiken hoe jij het liefst wilt:
- Via e-mail: [email protected]
- Via telefoon: +32 2 568 11 82
- Via live chat op pointcarre.be
- Via Facebook of Instagram (@point_carre)
Need somebody? Not just anybody?
Ons e-shop team staat voor je klaar!
Je kan ons bereiken ...
- 24/7 via het contactformulier;
- 24/7 op het nummer +32 2 568 11 82;
- 24/7 per e-mail via [email protected]
- via de Customer Service Chat op PointCarré.be van maandag tot vrijdag 9u tot 19u en op zaterdag van 10.30u tot 18.30u.
Ja hoor. You’ve got the power!
De info van je e-shop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op PointCarré.be.
Klik op 'Inloggen' bovenaan. Eens in jouw PointCarré account kan je alle info aanpassen en adressen wijzigen of toevoegen.
Andere wijzigingen, zoals een adreswijziging, of ander telefoonnummer geef je best door via [email protected]. Deze info passen wij met plezier voor je aan.
Ja. De e-shop is non-stop open: 7 dagen per week, 24 uur per dag!