MID SEASON SALE — TOT -50% OP EEN SELECTIE ARTIKELEN

MID SEASON SALE — TOT -50%


Waarover
heeft u een vraag?


Waarover
heeft u een vraag?

Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!

Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!

Vraag niet gevonden?

Contacteer ons

Als je voor 19u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.

Zodra de bestelling verzonden is, ontvang je een mail met tracking zodat je het pakket kan volgen. Als je niet thuis bent, zal Bpost het pakket naar een postpunt brengen, tenzij jij andere voorkeuren hebt ingegeven voordat je bestelling aangeboden werd. Het pakket wacht daar twee weken op jou en wordt daarna teruggestuurd.

Gelieve steeds de volgende retourvoorwaarden te respecteren:

  • Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via Bpost of in een PointCarré winkel;
  • Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon;
  • Retourartikelen hebben steeds hun originele labels;
  • Geen retour mogelijk voor mondmaskers, ondergoed en cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...);
  • Stop retourartikelen altijd in de originele verpakking.

Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.

Je krijgt het aankoopbedrag van jouw online bestelling terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.

In onze winkels

Je kunt jouw online bestellingen in al onze PointCarré winkels retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.

Heb je jouw online aankoop deels met een Giftcard, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.

Via onze bezorgpartner Bpost

Stuur je jouw online bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug via dezelfde weg als je originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na het terugzenden van je pakje.

Heb je jouw online aankoop deels met een Giftcard, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kan je verzilveren bij een volgende aankoop.

Je hebt zorgvuldig gekozen, gewikt en gewogen, besteld en betaald. Uiteraard wil je dan jouw nieuwe outfit zo snel mogelijk in handen krijgen. Wij zijn zelf ook lekker ongeduldig :) We sturen elke bestelling zo snel mogelijk de deur uit.

Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd.* De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.

* LET OP: de geschatte levertermijn geldt enkel binnen België. Tel voor leveringen buiten België 2 tot 5 werkdagen extra.

Dat kan zeker!

Alle PointCarré stores doen ook dienst als afhaalpunt. Dat zijn tientallen afhaalpunten over heel België waar je ook meteen kan passen! Ook voor retour en omruilen kan je in de PointCarré stores terecht.

Klik hier voor de adressen en openingsuren van alle PointCarré stores. Zoek via je postcode de dichtstbijzijnde winkel en plan je route online.

Ja. Shoppen op PointCarre.be is 100% veilig!

We zijn dan ook trotse houder van het BeCommerce label, dat enkel wordt toegekend aan de beste, op en top betrouwbare webwinkels.

Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door PointCarré én door onze betaalpartner.

Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar onze klantenservice (+32 2 568 11 82). We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.

We doen er bij PointCarré alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.

We kijken uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via chat, telefoon, sociale media of email. Ook als je bestelling al verwerkt werd, zorgen we graag voor een oplossing. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Vraag niet gevonden?

Prendre contact avec nous
Back to top