Waarover
heeft u een vraag?
Waarover
heeft u een vraag?
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, we leveren je bestelling gratis op elk postadres in Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Retour vanuit het buitenland is echter niet kosteloos.
Let op: PointCarré is niet verantwoordelijk voor elke vorm van douanekosten en eventuele bijkomende taksen.
Hoe lang duurt het alvorens ik mijn bestelling geleverd krijg?
Je hebt zorgvuldig gekozen, gewikt en gewogen, besteld en betaald. Uiteraard wil je dan jouw nieuwe outfit zo snel mogelijk in handen krijgen. Wij zijn zelf ook lekker ongeduldig :) We sturen elke bestelling zo snel mogelijk de deur uit.
Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd.* De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.
* LET OP: de geschatte levertermijn geldt enkel binnen België. Tel voor leveringen buiten België 2 tot 5 werkdagen extra.
Wanneer kan ik mijn pakje afhalen in de winkel?
We geven je per e-mail een seintje als je bestelling is aangekomen in de PointCarré winkel van jouw keuze. De verwachte levertermijn vind je in de details van je bestelling in de orderbevestigingsmail.
Klik hier voor de adressen en openingsuren van alle PointCarré winkels. Zoek via je postcode de dichtstbijzijnde winkel en plan je route online.
Kan ik mijn pakje afhalen in een PointCarré store?
Dat kan zeker!
Alle PointCarré stores doen ook dienst als afhaalpunt. Dat zijn tientallen afhaalpunten over heel België waar je ook meteen kan passen! Ook voor retour en omruilen kan je in de PointCarré stores terecht.
Klik hier voor de adressen en openingsuren van alle PointCarré stores. Zoek via je postcode de dichtstbijzijnde winkel en plan je route online.
Kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?
Ja, dat kan. We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van de bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.
Zodra je pakje bij ons vertrekt, ontvang je een mail van onze verzendpartner Bpost. Daarin vind je een link naar de track & trace van jouw pakje zodat je de levering kan opvolgen. Heb je deze mail niet ontvangen of vind je hem niet meer terug? Geen probleem, wij checken de status meteen voor je. Contacteer ons via chat, telefoon of sociale media zodat we je meteen kunnen informeren. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Wat zijn de leveringsmogelijkheden?
We leveren jouw pakje altijd gratis in België, Nederland*, Frankrijk* en Luxemburg*.
Aan jou de keuze:
Jouw pakje wordt geleverd in... |
EEN POINTCARRE WINKEL |
VIA Bpost IN BELGIË |
VIA Bpost IN NEDERLAND* |
VIA Bpost IN FRANKRIJK* |
VIA Bpost IN LUXEMBURG* |
Leveringskosten |
GRATIS |
GRATIS |
GRATIS |
GRATIS |
GRATIS |
* Retourzendingen vanuit het buitenland zijn betalend.
Is mijn pakje verzekerd tegen verlies of beschadiging?
We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid. Alle artikelen worden voor verzending ook zorgvuldig gecontroleerd op eventuele fabricagefouten.
Is een artikel toch beschadigd? We zoeken samen een gepaste oplossing! Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ik ben mijn bestelling vergeten af te halen in de winkel of in een postpunt. Wat nu?
Oeps, rats vergeten! Geen nood, dat kan gebeuren.
Onze PointCarré stores bewaren een order van de e-shop minstens 14 dagen. We sturen je regelmatig een reminder.
Als jouw pakje in een postpunt van Bpost geleverd werd, wacht het daar 14 dagen op jou. Als je binnen die termijn niet bent langs geweest om het op te halen, wordt het naar ons teruggestuurd.
Ben je na 14 dagen je pakje nog steeds niet komen afhalen, neem dan even contact met ons op. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Wat als er niemand thuis is om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
Door onze samenwerking met Bpost, heb jij als klant de mogelijkheid om jouw leveringsvoorkeuren aanpassen. In de verzendbevestiging die je van Bpost ontving, kan je doorklikken naar hun platform om aan te geven wat jij wenst dat er gebeurt met je pakje.
Ideaal gezien neem je jouw pakket dus persoonlijk in ontvangst. Uiteraard kan ook een ander lid van je gezin het pakket in jouw naam in ontvangst nemen.
Toch niet thuis op het moment van levering? Geen probleem! Bpost levert jouw bestelling in het dichtstbijzijnde postpunt. De postbode laat een briefje in je brievenbus achter om te laten weten waar je terecht kan.
TIP: je kan je bestelling ook op je werk of op om het even welk ander postadres laten afleveren.
Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Is er iets fout gegaan?
Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak de volgende werkdag al geleverd. De verwachte levertermijn staat ook steeds in je orderbevestiging vermeld bij de details van je bestelling.
Heb je na 5 werkdagen nog steeds je bestelling niet ontvangen? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken meteen de huidige status van je bestelling na en bezorgen je een update. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.