Waarover
heeft u een vraag?
Waarover
heeft u een vraag?
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Kan ik een donatie terugbetaald krijgen?
Hartelijk dank voor jouw donatie aan Think Pink, een organisatie die ons nauw aan het hart ligt! Jouw bijdrage gaat integraal naar Think Pink. Dankzij jouw donatie steun je de acties van Think Pink in strijd tegen borstkanker. Helaas kunnen wij geen donaties terugbetalen.
Heb je deze donatie aan jouw winkelwagentje toegevoegd om van een korting te profiteren, maar heb je het artikel nadien teruggestuurd? Wij betalen uiteraard het geretourneerde artikel terug, maar het is niet mogelijk om jouw schenking terug te betalen.
Is retourneren altijd gratis?
Een artikel terugzenden vanuit België en Frankrijk kan bij PointCarré 100% gratis.
Een retour gaat als volgt:
Jouw pakje werd geleverd... |
IN EEN POINTCARRE WINKEL |
VIA Bpost |
|
Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van onze PointCarré winkels. |
- Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van onze PointCarré winkels. - Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België en via La Poste vanuit Frankrijk. - Je kan betalend terugsturen via Bpost vanuit het buitenland*. |
*Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "PointCarre.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".
Gelieve wel altijd de retourvoorwaarden te respecteren. Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.
Mag ik artikelen die ik gekocht heb met een cadeaubon ook retourneren?
Ja. Ook artikelen die je gekocht hebt met een cadeaubon kan je zonder problemen retourneren. Dat kan volgens identiek dezelfde procedure als elke andere aankoop. Je ontvangt een terugbetaling in de vorm van een nieuwe cadeaubon.
Kan ik een artikel terugsturen?
Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Die e-mail bevat o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz.
Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map Ongewenste E-mail. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd. Je kan de status van jouw bestelling ook terugvinden in jouw online PointCarré account bij ‘Overzicht orders’.
Heb je na het checken van bovenstaande tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken, je kan ons via chat, telefoon, sociale media of mail bereiken.
Kan ik een artikel omruilen?
Was het wel liefde op het eerste gezicht, maar helaas niet jouw maatje? Geen probleem. Stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug. Plaats zelf een nieuwe bestelling met de juiste maat of kleur.
Een retour gaat als volgt:
Jouw pakje werd geleverd... |
IN EEN POINTCARRE WINKEL |
VIA Bpost |
Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van onze PointCarré winkels. |
- Je kan gratis omruilen in een PointCarré winkel of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling. - Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België. - Je kan betalend terugsturen via Bpost vanuit het buitenland*. |
*Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "PointCarre.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".µ
Let op: geen retour mogelijk voor mondmaskers, ondergoed, cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...) en Panini-artikelen.
Hoe krijg ik mijn retour terugbetaald?
Je krijgt het aankoopbedrag van jouw online bestelling terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.
In onze winkels
Je kunt jouw online bestellingen in al onze PointCarré winkels retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.
Heb je jouw online aankoop deels met een Giftcard, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.
Via onze bezorgpartner Bpost
Stuur je jouw online bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug via dezelfde weg als je originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na het terugzenden van je pakje.
Heb je jouw online aankoop deels met een Giftcard, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kan je verzilveren bij een volgende aankoop.
Naar welk adres stuur ik mijn pakje retour?
Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "PointCarre.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".
Stuur je een pakje retour vanuit België? Gebruik dan het retourlabel uit je pakje voor een gratis terugzending.
Wat zijn de retourvoorwaarden voor artikelen die ik terugzend?
Gelieve steeds de volgende retourvoorwaarden te respecteren:
- Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via Bpost of in een PointCarré winkel;
- Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon;
- Retourartikelen hebben steeds hun originele labels;
- Geen retour mogelijk voor mondmaskers, ondergoed en cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...);
- Stop retourartikelen altijd in de originele verpakking.
Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.
Mag ik soldenartikelen ook gratis retour sturen?
Ja hoor, ook soldenartikelen mag je bij PointCarré probleemloos retourneren. Zolang je de retourvoorwaarden respecteert, zorgen we er voor!
Hebben jullie de artikelen die ik heb teruggezonden goed ontvangen?
Zodra we jouw teruggezonden artikelen ontvangen hebben, brengen we je daarvan per e-mail op de hoogte.
Heb je twee weken na de verzending nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Kan ik een bewijsje krijgen bij afgifte van mijn retour?
Ja hoor, uiteraard.
In onze PointCarré winkels doen we dit standaard niet om het milieu te ontzien. Op eenvoudig verzoek aan de kassa geven we je met plezier een ondertekend bewijsje mee dat we jouw artikelen retour hebben ontvangen in de winkel.
Bij retour via Bpost geef je het pakje af in een postpunt, een contactpunt waar Bpost pakjes levert en ophaalt. Je ontvangt er steeds een retourbewijs. Dit is het enige geldige bewijsje van afgifte van retour, bewaar dit dus goed!