Waarover
heeft u een vraag?
Waarover
heeft u een vraag?
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Moet ik me registreren om te kunnen bestellen?
Registreren is niet verplicht, maar heeft wel een aantal voordelen.
Met een PointCarré account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld en zie je een handig overzicht van al je online bestellingen. Bovendien kunnen we je punten enkel toekennen, als je ingelogd bent. Niks dan voordelen dus!
Wil je dat liever niet, dan kan je ook als gast betalen.
Kan ik mijn offline aankopen raadplegen via mijn online account op PointCarre.eu?
Het is helaas niet mogelijk om de aankoophistoriek van je offline aankopen in te kijken via je online account.
Als je een vraag over jouw winkelaankopen hebt, geef ons dan gerust een seintje. We kijken het graag voor je na. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Ja hoor. You’ve got the power!
De info van je e-shop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op PointCarré.be.
Klik op 'Inloggen' bovenaan. Eens in jouw PointCarré account kan je alle info aanpassen en adressen wijzigen of toevoegen.
Andere wijzigingen, zoals een adreswijziging, of ander telefoonnummer geef je best door via customerservice@pointcarre.be Deze info passen wij met plezier voor je aan.