Waarover
heeft u een vraag?
Waarover
heeft u een vraag?
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Raadpleeg onze uitgebreide FAQ en vind meteen een oplossing voor uw vraag!
Kan ik mijn geplaatste en betaalde orders digitaal bekijken?
Via jouw online PointCarré-account kun je al jouw orders gemakkelijk digitaal bekijken. Dat doe je door via ‘Mijn account’ naar ‘Overzicht orders’ te navigeren. Je hoeft jouw papieren orderoverzicht dus niet te bewaren om ze achteraf te bekijken!
Hoe kan ik betalen in de e-shop?
Je kan je bestelling in de e-shop op verschillende manieren betalen:
- Bancontact
- Bancontact app
- Visa
- MasterCard
- Maestro
- Klarna direct banking
- Giftcard
Al onze betalingsopties zijn in real-time. We starten dan ook altijd onmiddellijk na betaling, met de verwerking van jouw pakje.
Kan ik mijn bestelling plaatsten en deze achteraf betalen?
Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen en de betaling achteraf te volbrengen. Alle bestellingen dienen steeds vooraf verrekend te worden via de beschikbare betaalmethoden. Een overzicht daarvan vind je hier.
Waar geef ik mijn PointCarré Giftcard of een andere waardebon in?
Cadeaubonnen, verjaardagskaarten en andere waardebonnen geef je in bij de stap met betaalopties. Daar is een invulveld voorzien dat je kan openen door op ‘cadeaubon toepassen’ te klikken. Het bedrag wordt meteen van je totaalbedrag gehouden.
Let op: kortingscodes geef je in je winkelmandje in. Deze worden niet aanvaard in de betaalstap en omgekeerd. Om een kortingscode te gebruiken, klik je in je winkelwagen door op 'Heb je een kortingscode of waardebon?'. Het tegoed van je code wordt onmiddellijk verrekend en van je totaal te betalen bedrag afgetrokken.
Lukt het niet om jouw code toe te passen? Neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag voor je na wat er fout gaat. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
De betaling mislukt. Wat kan ik doen?
Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er een éénmalige storing.
Als ook die poging niet lukt, is er wellicht een ander probleem. Neem gerust contact met ons op zodat we kunnen achterhalen waarom het misgaat. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken. We zorgen graag voor een oplossing zodat jij toch je bestelling kan afronden.
Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?
Ben je ondernemer en ontvang je graag een factuur met je bedrijfsgegevens? Dat brengen wij graag voor jou in orde. Hiervoor stuur je het best een mail naar onze Klantenservice. Vergeet zeker niet het BTW-nummer, de adresgegevens en bedrijfsnaam door te geven.