BEZORGEN & AFHALEN

Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

We leveren jouw pakje altijd gratis in België, Nederland*, Frankrijk* en Luxemburg*.

Kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

Ja, dat kan. We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van de bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.

Kan ik mijn pakje afhalen in een PointCarré store?

Dat kan zeker! Alle PointCarré stores doen ook dienst als afhaalpunt.

Wanneer kan ik mijn pakje afhalen in de winkel?

We geven je per e-mail een seintje als je bestelling is aangekomen in de PointCarré winkel van jouw keuze. De verwachte levertermijn vind je in de details van je bestelling in de orderbevestigingsmail.

Hoe lang duurt het alvorens ik mijn bestelling geleverd krijg?

Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd.* De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, we leveren je bestelling gratis op elk postadres in Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Retour vanuit het buitenland is echter niet kosteloos.

Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Is er iets fout gegaan?

Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak de volgende werkdag al geleverd. De verwachte levertermijn staat ook steeds in je orderbevestiging vermeld bij de details van je bestelling.

Wat als er niemand thuis is om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Geen probleem! Bpost levert jouw bestelling in het dichtstbijzijnde postpunt. De postbode laat een briefje in je brievenbus achter om te laten weten waar je terecht kan.

Ik ben mijn bestelling vergeten af te halen in de winkel of in een postpunt. Wat nu?

Onze PointCarré stores bewaren een order van de e-shop minstens 14 dagen. We sturen je regelmatig een reminder. Als jouw pakje in een postpunt van Bpost geleverd werd, wacht het daar 14 dagen op jou. Als je binnen die termijn niet bent langs geweest om het op te halen, wordt het naar ons teruggestuurd.

Is mijn pakje verzekerd tegen verlies of beschadiging?

We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid.